Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2009 10:48 - За генералските гости
Автор: darktales Категория: Политика   
Прочетен: 2713 Коментари: 0 Гласове:
0



   Поздравче за всички сегашни и бъдещи гости на генералската партия. Поради актуалното му и общочовешко значение изтипосвам и целия текст на вредителската група ДДТ, която е необходима тъй както частната теория на относителността и квантовата механика за всяко живо същество.

   Малко за абревиатурите. ФСБ означава просто КГБ. B.B. не са инициалите на Бойко Борисов на латиница, а тези на таваришча Путина - тъй че това е просто едно съвпадение, което на този етап няма кой знае какво значение.

   Но ще има.

   Енджой.




 В гостях у генерала ФСБ

Я пил вчера у генерала ФСБ
Он был могуч, как вся его квартира
Я пил в бассейне, кабинете, бане, тире и т.д.
И oценил фаянс японского сортира...

"- Ты что, поешь?"  "- Да вроде бы пою..."
"- Твои коллеги - дрянь да педерасты
Я этот юмор бы собрал разок в ГУЛАГовском раю
А ты ниче, талантливый, очкастый"

"- Ну что, сынок,  поднимем за В.В.
Хотя достал он нас конечно тоже
Мы все имеем: дачи, стражу, уваженье и l-o-v-e
Но так хотелось, чтоб страна цвела построже..."

"- Державу рвет от олигархов и воров
Мы скоро спросим всех и они за все ответят
Я умереть за нашу Родину несчастную готов
Но к сожаленью есть семья и дети

Да, славу Богу, демократии конец
Давай, чтоб Русь цвела, да вера пела"
Я после пятой осмелел, спросил:  "- На чьи труды дворец?"
А он ответил:   "- Не твоё собачье дело"

Мы пили за Чечню и за Афган
Под водку шли объятья и маслята
И думал я -  очкастый, смирный, небогатый ветеран -
Средь генералов есть фартовые ребята

Под утро он вовсю уже рыдал
То ставил к стенке, то гадал на партбилете
Но самой страшной главной тайны к счастью вам не рассказал
Ведь у меня свои семья и дети

 






Тагове:   ДДТ,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: darktales
Категория: Политика
Прочетен: 540353
Постинги: 90
Коментари: 456
Гласове: 1407
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930